iPadOS18 wachtwoorden app terugzetten hoe?

Op mijn iPad had ik na update naar iPadOS18 ineens 2 apps wachtwoorden. Ik wilde éėn ervan verwijderen. Tja, en toen waren ze beiden verdwenen…. Niet echt slim natuurlijk. Ik heb gezocht hoe ik die wachtwoorden-app terug kan zetten, maar helaas geen oplossing gevonden. Kan iemand mij hierbij adviseren?

Reacties

  • KorKor
    19 September aangepast
    Volgens mij op de volgende manier:
    1. Open de App Store-app.
    2. Tik op je foto bovenaan het scherm rechts 👤.
    3. Tik op 'Apps'.
    4. Tik op 'Niet op deze iPad'.
    5. Zoek de wachtwoorden app en tik op de downloadknop

  • Bedankt voor je tip. Daar staat die app niet bij. ‘Wachtwoorden’ is echt een in IOS geïntegreerde app. Ik ga verder zoeken.
  • KorKor
    20 September aangepast
    Dat is jammer. Door de naam van de app is het heel lastig om iets te vinden met Google. Maar ik heb toch iets gevonden. Open deze link in Safari:
    https://apps.apple.com/app/passwords/id6473799789
    Dit brengt je naar de Wachtwoorden app in de App Store, om te downloaden.
    Ik had in de App Store naar de Wachtwoorden app gezocht, maar niet naar Passwords. Waarom niet in het Nederlands, Apple? 😠
  • Beste Kor, je bent me net te snel af …. Jouw berichtje lees ik nu net nadat mijn schoonzoon deze zelfde tip gaf: Gebruik ‘passwords’ als zoekterm. En inderdaad, probleem(pje) opgelost. Bedankt voor je meedenken en de moeite die je nam omdat op te lossen. En inderdaad raar dat deze app niet in het Nederlands is te traceren….
  • 1 October aangepast
    .
Log In of Registreer om te reageren.