iCloud en 2 ipads, eentje synchroniseren

Dag,
Wanneer je 2 iPads hebt, kun je dan op 1 ervan bijvoorbeeld het synchroniseren van foto’s uitzetten en blijven de foto’s op de andere iPad gewoon behouden en worden die dan wel gesynchroniseerd?

Groet
Rob

Reacties

  • KorKor
    7 July aangepast
    Ja, maar dat is in principe niet nodig, tenzij de tweede iPad door iemand anders gebruikt wordt. Alleen als je op alle apparaten iCloud foto's uitzet, wordt je iCloud foto-bibliotheek (na 30 dagen) gewist.
    https://support.apple.com/nl-nl/102179

    Als je bij de iCloud-settings (tik op je naam in de Instellingen) en ga dan naar Foto's. Als je daar Synchroniseer deze iPad aan laat staan en dan kiest voor Optimaliseer iPad-opslag, dan houdt de Foto's-app rekening met de SSD ruimte die je vrij hebt. De Foto's-app heeft bij mij alleen de miniaturen van de foto's op mijn iPad gezet. Als ik dan een foto wil bewerken, dan download de app die foto van iCloud.

    Ik heb een iPad met 64 GB opslag zo ingesteld. Van mijn 350 GB foto-bibliotheek wordt maar een klein deel bewaard op die iPad.


  • 7 July aangepast
    Dank voor je reactie. Leek me logisch maar beter het zekere voor het onzekere toch?
Log In of Registreer om te reageren.