Krijg mijn iPhone 13 of iPad 10 generatie niet in Finder onder locaties op mijn iMac 24"

Hoewel mijn foto's van de iPhone automatisch naar mijn iMac 24" gaan lukt het mij niet mijn iPhone 13 of iPad 10 generatie in Finder onder locaties op mijn iMac 24" te krijgen.

Reacties

  • Ander kabeltje geprobeerd?
  • Nee, ik gebruik alleen de kabels die ik met mijn apple apparaten heb gekregen. Vraagje moet je hiervoor de kabel direct in de mac steken of mag het ook via een hub?
  • Bij mij werkt het via een hub.
  • Misschien heb ik een verkeerde instelling op mijn Mac?
  • Nee, geen speciale instellingen nodig.
  • In Finder Settings - Sidebar dient de lijn "CD's, DVD's and iOS Devices" aangevinkt te zijn. Is dat het geval?



  • Yes, alles is aangevinkt. Moet ik soms mijn Mac opstarten met mijn iPad of iPhone al verbonden?
  • Nee, opnieuw opstarten van de Mac is niet nodig. Is de iPhone ontgrendeld als je hem aansluit?
  • Ja, daar let ik altijd op
  • Geen idee, ik heb geen 24" iMac. Mijn twee Macs hebben dit probleem niet.
  • Bedankt voor de moeite Kor...
  • Ik schaam me diep Kor, bij het aansluiten van mijn iPad/iPhone was ik vergeten dat de andere kant van het snoer in de stekker zat in niet in mijn iMac. Nadat mijn vrouw hier hard om heeft gelachen zei ze dat ik af en toe hoogblonde buien heb. Ik kan het niet anders dan met haar eens zijn.
  • Tja, je hebt soms zo van die momenten. :)
Log In of Registreer om te reageren.