Mijn CWZ inloggen op iMac gaat niet meer

Hoi, heb een iMac van 2017, met het laatste besturingspakket Ventura, Sonora de laatste versie pakt hij niet. nu ben in sinds jaar en dag patiënt bij ziekenhuis CWZ in Nijmegen, en kon tot 1 maand gelden prima inloggen op Mijn CWZ via Digid, maar helaas dat lukt niet meer, het schijnt dat CWZ het inloggen heeft ge-update, sinds die tijd kom ik er niet meer in, heb alles gebrobeert van opnieuw opstarten tot eindeloos contact met CWZ, kan het zijn dat mijn iMac met Ventura het nieuwe Mijn Cwz daardoor niet geopend krijgt.

PS. mijn partner heeft een MacBook Air met de nieuwste versie Sonora en daar kan ik gewoon via Digid inloggen op Mijn CWZ.
Op mijn iPhone en iPad gaat het inloggen ook prima.

Moet in nu een nieuwe iMac kopen??????????????????

Groetjes Bert

Reacties

  • KorKor
    11 May aangepast
    Dat is waarschijnlijk niet nodig. Je kunt een andere browser proberen, zoals Firefox.
  • jammer ook Fire Fox werkt niet
  • KorKor
    12 May aangepast
    Vreemd, Ventura is de voorlaatste MacOS versie en Apple brengt daar nog steeds updates voor uit. Als ze dat niet ondersteunen, dan zou dat hetzelfde zijn als ze Windows 10 niet meer zouden ondersteunen. Hebben ze gezegd dat dat het geval is, of weten ze de oplossing voor het probleem niet?

    Misschien is er iets anders aan de hand. Ik durf het niet te zeggen. Je kunt het nog eens vragen op het MacFreak forum:
    https://www.macfreak.nl/forum/

    Daar zijn veel meer ervaren macOS-gebruikers dan hier.
Log In of Registreer om te reageren.