Microsoft To Do start niet meer

We, mijn vrouw en ik, gebruiken al een paar jaar To Do op onze Macs. Sinds gisteren is deze niet meer op te starten op de Mac van mijn vrouw, 27" 2013 met OS Catalina. Krijg iedere keer de melding: 'Microsoft to do is onverwachts gestopt'. Opnieuw starten geeft de fout melding. Mac gestopt en opnieuw opgestart geeft geen verbetering. To do verwijderd, prullenbak geleegd en opnieuw gedownload in de App Store, geen verbetering. Iemand enig idee wat te doen?

Reacties

  • KorKor
    28 March aangepast
    Misschien helpt het als je de cache van dat programma ook verwijderd.

    Open de Finder. Klik linksboven op "Ga" en dan op "Ga naar map...". Er verschijnt nu een invoerscherm, plak daar de volgende bestemming in:
    ~/Library/Caches
    Druk op enter

    Zoek in deze map naar een submap genaamd com.microsoft.to-do-mac en verwijder deze.

    Misschien is er in die map iets corrupt en hopelijk start To Do nu op (en maakt nieuwe cache)

  • Hallo Kor, dank je voor je antwoord! Gedaan, maar in de map 'Caches' vind ik geen submap 'com.microsoft.to-do-mac' Sowieso geen submap met 'com.microsoft'.
  • KorKor
    29 March aangepast
    Jammer. Ik heb dat programma niet, dus ik kan niet checken welke mappen er gebruikt worden.
    Kun je wat in deze map vinden:
    ~/Library/Application Support/
    Als je iets van Microsoft vindt, pas dan wel op dat je niet iets van Office verwijderd.
  • Daar vind ik wel een map van Microsoft, Skype for Desktop en vcxlc, maar die is leeg. Verder niets, helaas!
Log In of Registreer om te reageren.