Iphone Mail app > werkt niet op de iphone, laadt geen mails meer
Sinds 5 dagen doet zich het volgende probleem voor.
Bij het openen van de Mail app komen de mails niet meer binnen.
Onderaan komt de melding: bijgewerkt op 27-02-2024 fout in account, terwijl de mail bijgewerkt is t/m 12 maart.
Als ik op details klik komt staat er: geen verbinding mogelijk met de server voor … (op de puntjes mijn mailadres)
Mail kan proberen deze instellingen te herstellen.
Als ik op herstel klik staat er: de e-mailserver ‘imap-mail.outlook.com’ reageert niet. Controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.
Instellingen - Mail - Accounts - klik op mijn e-mailadres en deze server gegevens zijn vermeld.
Server inkomende post
Hostnaam > imap-mail.outlook.com
Gebruikersnaam > mijn e-mailadres
Wachtwoord > het wachtwoord van mijn e-mailadres
Server uitgaande post
SMTP smtp-mail.outlook.com hoofdserver staat aan.
Gebruikt SSL aangevinkt
Authenticatie wachtwoord
Serverpoort 587
Bij het openen van de Mail app komen de mails niet meer binnen.
Onderaan komt de melding: bijgewerkt op 27-02-2024 fout in account, terwijl de mail bijgewerkt is t/m 12 maart.
Als ik op details klik komt staat er: geen verbinding mogelijk met de server voor … (op de puntjes mijn mailadres)
Mail kan proberen deze instellingen te herstellen.
Als ik op herstel klik staat er: de e-mailserver ‘imap-mail.outlook.com’ reageert niet. Controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.
Instellingen - Mail - Accounts - klik op mijn e-mailadres en deze server gegevens zijn vermeld.
Server inkomende post
Hostnaam > imap-mail.outlook.com
Gebruikersnaam > mijn e-mailadres
Wachtwoord > het wachtwoord van mijn e-mailadres
Server uitgaande post
SMTP smtp-mail.outlook.com hoofdserver staat aan.
Gebruikt SSL aangevinkt
Authenticatie wachtwoord
Serverpoort 587
Log In of Registreer om te reageren.