CD rom in Apple Super Drive spelen

Heb afgelopen week een losse webcam / microfoon gekocht voor mijn Mac mini. Nu zit daar een 80 mm. CD rom bij waarmee je onder andere instellingen kan doen voor de webcam / microfoon. Nu vraag ik me af of ik de CD rom in een Apple Supere drive kan spelen? En kan ik hem daarna er ook weer uithalen? Dit in verband met het formaat van 80 mm. Hopelijk kan iemand mij verder helpen omdat het beeld aan de donkere kant is en het geluid veel echo geeft!

Reacties

  • Gevonden! Gaat alleen met een DVD speler met lade! NIET met Apple Super Drive, CD Rom is dan NIET te verwijderen!
  • Kun je op de website van de producent geen Mac software voor de webcam downloaden? Erg ouderwets met een CD-rom.
  • voor 2 tientjes bij de kabelshop een usb cdrom-drive met lade. altijd makkelijk als je een reddingsboei achter de hand hebt
  • CDROM is zeker wel te verwijderen o.a. met controle + muis klik Op cdrom icoon en dan verwijderen kiezen

    Of ga naar de map : /Systeem/Library/CoreServices/Menu Extra
    Daar zitten de menu opties in. Daar zie je eject.menu
    Dubbel klikken en hij staat in je menu rechts boven
  • Kor: Nee, is bovendien een Italiaanse site, staat geen uitleg in andere taal!
    jurgenvanleyen: Een 80 mm cd rom krijg je er niet uit!! Op beide manieren niet, helaas! Drive knort een beetje, doet z'n best maar daar blijft het bij!
  • Google vertaal kan ook websites vertalen, misschien helpt dat.
  • Nee, is bovendien een Italiaanse site, staat geen uitleg in andere taal!Tekst selecteren, invoegen in Google translate en voila,simpeler kan toch niet?
  • KorKor
    17 March aangepast
    Ja, het kan wel simpeler. Kies vertaal voor websites en plak de URL in het website veld.



    Je krijgt nu die website met een naar Nederlands vertaalde tekst.
  • Dank jullie allemaal voor het meedenken! Heb de webcam omgeruild voor een Logitech, werkt goed!!
Log In of Registreer om te reageren.