aanschaf nieuwe printer die zeker werkt met macOs Ventura en nog vele macOs versie meegaat

Ik zou binnen korte tijd macOs Ventura willen installeren en een nieuwe printer willen aanschaffen, nu wil ik al uitzoeken welke printer ik best aanschaf vr thuis gebruik die zeker werkt op Ventura en dan ook zeker enige tijd zal meegaan !!! Heb een hekel aan de wegwerp mentaliteit.
Waarop moet ik letten dat deze nog vele macOs versie zal meegaan ?
Ik veronderstel toch dat de nieuwe printers al voorzien zijn van een USB-C aansluiting, op 64-bits werken ?
Momenteel heb ik nog macOs Monterey eigenlijk omdat ik hier een printer (32-bits) heb en gaan gebruiken tot cartridges op zijn, deze printer zal waarschijnlijk niet meer zal werken op Ventura.

Reacties

  • Koop gewoon een goede printer van brother.
    Print je veel kleur? Een goede all in one.
    Of alleen zwart wit text? Laser printer

    Ga niet voor de goedkoopste ( ink meestal duur)
    Ik heb al jaren brother printers en werken goed onder macOS Ventura en sonoma.
  • Een printer met ingebouwde inkttanks die je zelf bijvult.Ik gebruik voor mijn Mac Studio de Canon Pixma G6050
  • @jurgenvanleyen bedankt vr de tip, bekijk het eens.
    Al jaren Canon ook tevreden van maar wou eens van een ander zijn opinie.
    Dus al ik het goed lees als je iets duurdere printer neem dan zijn de cartridges goedkoper ?
    Ga dat eens bekijken
  • 4 February aangepast
    @PatGel
    ik gebruik ook al jaren Canon maar deze die je voorstelt is wel wat té vr maar gewoon dagelijks gebruik denk ik dan ?
    Dat bijvullen is dat geen gepruts en gesmos, heb dat al eens gelezen !!!!
    zie dat deze Canon Pixma G6050 te installeren is met een CD-Rom ?
    Er is geen CD-rom lezer meer aan een iMac ?? !!
  • @IngridVD : geen druppel wordt gemorst,je zet de vulling op het reservoir ,drukt en dan begint de vulling.
  • @IngridVD :Ik heb ok ook geen CD Speler op mijn Mac Studio , en heb hem toch kunnen installeren.
  • @PatGel werk je ook nu met Sonoma 14 ? heb eens bij Canon gekeken naar drivers maar geeft niets vn ondersteuning ?
  • @jurgenvanleyen welke brother heb jij aub ?
  • @IngridVD Ik heb Sonoma 14.3.1
  • I@ngridVD:als je kijk bij Coolblue vind je 10-tallen printers voor Mac.
  • @PatGel ok, dat is raar want op Canon site geven ze geen ondersteuning meer !
    idd al gekeken maar veel die al werkte met oude MacOs denk dan hoelang gaan die nog ondersteund worden ??
    is wel een heel onderneming, zoeken !!! Had al een HP gezien die met nieuwere MacOs werktvanaf Monterey 12, maar totaal géén ervaring mee.
    bedankt vr je feedback
  • Ik gebruik de Canon Pixma G6050 al jaren eerst op mijn MacBook Pro en daarna op mijn Mac Studio,ik heb nooit gekeken bij Canon voor ondersteuning.Hier werkt hij en voor mij is dit voldoende.Ik print,scan,copieer,enz en nooit problemen gehad.
Log In of Registreer om te reageren.