Toetsenbord en muis gebruiken op twee imacs

Ik weet dat je met een iPad Pro in de buurt van je iMac de muis kan verplaatsen van de mac naar de iPad.
Maar ik wil graag weten of dat ook mogelijk is van iMac naar iMac?

Reacties

  • Ja, dat kan volgens mij. Ik heb geen twee iMac's, maar een iMac en een MacBook.

    Je kunt het bij beide Mac's instellen bij Systeeminstellingen -> Beeldschermen -> Geavanceerd, zet daar aan "Sta toe dat je aanwijzer en toetsenbord bewegen naar een Mac of iPad in de buurt". Klik op gereed.



    Klik daarna op het plusje en voeg de andere Mac toe als beeldscherm.
  • Zijn die twee Macs voorzien van dezelfde macOS?

    Mijn iMac 27”(Ventura) en andere iMac 24” (Sonoma)
    Op de een of andere manier lukt het niet terwijl er staat dat het moet kunnen.
  • KorKor
    26 January aangepast
    Ja, ze hebben allebei Sonoma als OS.
  • Ja ben er achtergekomen dat Apple die opties heeft weggehaald (?) wil wel eens weten waarom???
    Want ik heb het een keer aan de praat gehad. En nu heb ik het nodig.
  • Het is moeilijk om te zeggen wat het probleem is. Zijn beide Macs verbonden met het netwerk via Wi-Fi?
  • Alle twee zijn verbonden aan hetzelfde wifi netwerk en eentje constant wifi en utp zoals de rest ook wifi heeft voor AirDrop. Maar deze 2 iMacs staan nu tijdelijk naast elkaar 27” wifi. 24” utp (ook wifi). En alle op hetzelfde  ID. Alle via 5ghz wifi
  • Wonderbaarlijk 🤷‍♂️. Het werkt? Zomaar. Uit het niets. Geen idee wat ik heb gedaan.
Log In of Registreer om te reageren.