Afbeelding Afspeellijst AppelMusic zoals-het-was terugkrijgen

Goedendag,
Afspeellijsten hadden altijd mooie afbeeldingen van de muziek die in de lijst stond.
Na de update moet je nu zelf kiezen uit een saai soort hoes. Of 1 foto gebruiken.

HOE kan ik het voor nieuwe lijsten weer naar het oude krijgen, met die 4 afbeeldingen?

Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet meer. 😥

Eerste afbeelding zoals het nu is geworden.


Tweede afbeelding zoals het was en ik het graag weer zou willen:

Reacties

  • De illustratie van een afspeellijst wijzigen

    Je kunt een afspeellijst personaliseren door je eigen illustratie toe te voegen.
    Een afspeellijst met een gepersonaliseerde illustratie.

    Selecteer in de Muziek-app op de Mac een afspeellijst in de navigatiekolom.

    Voer een van de volgende stappen uit:

    Klik op het illustratiegebied linksboven in de afspeellijst en kies vervolgens een afbeeldingsbestand.

    Sleep een afbeeldingsbestand naar het illustratiegebied.
    Een afspeellijst met een gepersonaliseerde illustratie die op elk gewenst moment kan worden gewijzigd. Sleep een afbeelding naar het illustratiegebied om dat aan te passen.

    Klik op 'Gereed'.
  • 24 January aangepast
    Thx Rdb,
    Helder hoe je uitlegt.

    Ik ken t, van die éne afbeelding toevoegen.

    Maar voorheen kreeg je automatisch & vanzelf (ook als je daarna wat wijzigde in de afspeellijst) een blokje van 4 afbeeldingen. Daar wil ik graag naar terug.

    Zie daarvoor het voorbeeldplaatje dat ik heb gepost.

    Heb je daar een idee over?
  • Volgens mij hebben ze dat vervangen door zelf gegenereerde plaatjes. De optie welke ik uitleg kun je alleen een afbeelding toevoegen. Wanneer je de 2de afbeelding bovenstaand upload heb je je oude afbeelding toch weer terug voor de afspeellijst. Opgelost toch....!!
  • Thx Rob!
    Dat voorbeeld was van een willekeurige lijst.
    Ik maak geregeld nieuwe afspeellijsten aan.
    Vandaar.

    Dank voor je meedenken. 👍🏽🙏🏽
Log In of Registreer om te reageren.