OS X Mavericks sluit traag af.
Vanaf Lion sluit mn Macbook Pro eind 2011 langzamer af, het duurt precies 15 seconden. In het verleden was dit hoogst 3 seconden. Zou dit nu standaard zijn? Zaken die de Mac nog moet afmaken? Iemand een idee?
gr Mike
gr Mike
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Als de Mac in Safe Boot snel afsluit mag je er van uitgaan dat een app van derden het probleem veroorzaakt.
@timoha; Heb ik ook geprobeerd, maar helaas dat is het ook niet. Mavericks is over het geheel erg snel. Zo blij met mn Macbook Pro i7 bla bla maar dat afsluiten is vooralsnog een drama. naja, 13 seconden. Waar hebben we het over. Maar als je anders gewent bent is het een tegenvaller. In het verleden met SL, die was snel. (nog geen 2 seconden en uit)
Heb ook al naar fixen gekeken met de terminal, maar ook dat help niet.
Mn vrouw heeft een Macbook pro van 2010 en zij heeft geen last, poef en uit haha.
Ik was aan het googelen op trage mac vanaf osx lion.
Ik begon te denken dat het aan mij lag maar gelukkig (nou ja niet echt gelukkig) zie ik dat er meerdere mensen last van hebben.
Ik heb mijn mac gekocht met osx leopard en hem een keer geupdate naar leopard snow. Tot dan aan toe vond ik hem aardig snel. Pas heb ik hem geupgrade naar mavericks en mijn andere mac naar mountian lion (vanwege bepaalde programma's).
Maar ze zijn beide stukken trager dan toen ik nog op snow leopard draaide.
Waar het mee te maken heeft weet ik niet maar goe is het niet.