de "eerste" navigatiekolom is verdwenen
Wie weet hoe ik dit oplos: de navigatiekolom waar bureaublad, iclouddrive, apps , externe HD, muziek enzovoorts is verdwenen.
Als ik nu op finder klik staat bovenaan Iclouddrive, en daaronder de iClouddrive bestanden dat ik geselecteerd had. Alleen ik kan nu niet terug naar de oorspronkelijke navigatie balk waar ik kan kiezen uit bureaublad, iclouddrive enzovoorts. Hoe kan ik hier weer naar terug keren ?
Tnx
Als ik nu op finder klik staat bovenaan Iclouddrive, en daaronder de iClouddrive bestanden dat ik geselecteerd had. Alleen ik kan nu niet terug naar de oorspronkelijke navigatie balk waar ik kan kiezen uit bureaublad, iclouddrive enzovoorts. Hoe kan ik hier weer naar terug keren ?
Tnx
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Heb je al bij openen van Finder links boven in het scherm naast het Apple icoontje op op het woord Finder geklikt en de keuze instellingen geselecteerd.
In het instellingen scherm wat opent heb je boven in de optie Navigatiekolom hier kan je aanvinken wat er in de kolom zichtbaar moet zijn.
Groet Hans
De map die getoond moet worden al je een nieuwe Finder venster open kun je regelen in:
Finder -> Voorkeuren -> Algemeen -> Toon in nieuwe Finder-vensters
Hoe simpel kan het leven zijn met een beetje hulp.
De eerste keer voor mij dat ik me in het digitale leven op een forum begeef.
Helemaal blij, Dank