afspeellijsten in Apple Music synchroniseren niet meer - foutcode 18004
in Apple Music
Sinds medio dec 2023 synchroniseren mijn afspeellijsten niet meer op geen enkel device. Op geen enkel device zijn mijn afspeellijsten zichtbaar? Ik heb met Apple urenlang aan de telefoon gehangen maar ze weten niet waaraan het ligt. Op al mijn Macs heb ik OS 14.2.1 en iPhone en iPad IOS 17.2.1. Mij werd door Apple geadviseerd op alle devices uit te loggen en weer in te loggen ik heb zelfs mijn wachtwoord gewijzigd en allerlei workarounds uitgevoerd op hun verzoek, niets helpt! Ook op de Apple Community wordt dit probleem gemeld en het schijnt sinds de update naar de genoemde OS en IOS versies dat dit probleem zich voordoet. Op de Apple storingspagina wordt geen melding gemaakt van een storing in Apple Music. Dus leuk Apple hoe wordt dit nu opgelost? Wie het zelfde probleem of wellicht wel een oplossing.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
There seems no way to fix this yourself. I have the same thing. Everything worked perfectly for years and then suddenly this problem came up on December 18th.
Even older Macs with older OS versions will not load the Apple Music library. If you still have a local copy of the library on the Mac you can still use it but it will not update the library in the cloud.
Same thing for library on your iPad, iPhone of Apple TV. The library won't sync.
I read on Reddit that Apple aknowledged it is a problem on their end which they will need to resolve.
But that is of course not an official statement.