Melding invoeren email wachtwoord voor niet meer bestaand account

Hallo, ik krijg met bijv. het kijken naar een film op mijn macbook steeds een melding dat ik het wachtwoord van een niet meer bestaand email account van tele2.nl. Ik heb in mijn accounts alleen icloud en gmail vermeld staan. Hoe kan ik dit definitief verwijderen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt alvast

Reacties

  • Ik snap het verband tussen het kijken van een film en het opgeven van je wachtwoord niet. Is het een melding in de app waarmee je de film bekijkt? Of is het een systeemmelding (rechtsboven)? Maw. Welke app geeft die melding.
  • Hallo kor, ik kijk naar een film op nlziet en dan heb ik ineens een splitscherm met een oud email bericht en de vraag om het wachtwoord voor tele2.nl in te voeren. Ik heb er een screenshot van maar weet niet hoe ik dit kan laten zien op het forum
  • Het plaatje kun je gewoon in het edit vlak slepen. Het kan zijn dat het plaatje te groot is, daar krijg je dan een melding over. Je kunt het plaatje indien nodig verkleinen in de Voorvertoning App.
  • Hoop dat het zichtbaar is.
  • KorKor
    December 2023 aangepast
    Het is zichtbaar. Volgens mij is het een probleem met Apple Mail. Heb je de instellingen voor tele2.nl verwijderd uit Apple Mail? Bij instellingen -> Accounts.
  • Ja, ik zie nergens meer het tele2 account terug. Zie screenshot
  • Dan is dat het niet. Heb je onlangs je e-mailadres gewijzigd?

    Zo ja, als je op de Gmail account tapt en dan op account. Staat er dan bij de Server Uitgaande Post smtp.gmail.com?
  • Hoi Kor, op al mijn apparaten staat smtp.gmail.com als uitgaande server ingesteld. Wel zag ik dat tele2 in de lijst van uitgaande servers staat maar niet aangevinkt. Ik heb ze op alle toestellen verwijderd. Kijken of het nu op gelost is
  • Laten we het hopen.
  • Hoi Kor, ik kreeg weer de melding dat ik het ww moest invoeren maar nu met een ander scherm. Het scherm wat ik nu zag gaf de door mij gebruikte accounts weer maar daar stond het tele2 account gewoon bij terwijl ik in de accountlijst in het launchpad dit account niet meer had. Ook op mijn andere apparaten is het tele2 account allang verwijderd. Ik heb het wederom verwijder en hoop dat het nu klaar is. goed uiteinde en een gezond 2024.



  • bedankt voor de assistentie. groeten Jos
Log In of Registreer om te reageren.