Foutmelding bij streamen via een app; Source HLS streaming error

Hallo, op al mijn apparaten heb ik sinds 3 dagen een probleem met het ophalen van programma,s via de NPO app. Zowel op mijn mac, ipad en iphone lukt het niet om dit te bekijken. Via een Windows labtop lukt het wel. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn. Alle apparaten hebben de laatste updates. Bij voorbaat dank. Jos

Reacties

  • KorKor
    December 2023 aangepast
    Ik heb geen last met mijn iPad.

    Heb je iets aan je Internet connectie veranderd? Dat zou een verklaring kunnen zijn waarom al die apparaten problemen hebben.

    Zo nee, heb je contact gezocht met NPO?
    https://service.npo.nl/
  • Hoi Kor, bedankt voor je reaktie. Ik heb geen verstand van deze dingen dus verander er nooit iets aan. Heel vreemd dat ik dus zo ineens de website van de npo waarop ik altijd kijk niet meer kan gebruiken. Maar op mijn ipad werkte de app nooit. Ik kan de app openen maar kom dan niet verder als de startpagina “Wie kijkt er” en als ik dan mijn profiel aanklik komt er een zwarte startpagina waarop “Start” gekleurd is maar ik kan verder niets openen. Heel vreemd allemaal. Net of de ipad vastloopt.
  • Misschien helpt het als je de NPO app eerst helemaal verwijderd en dan weer opnieuw installeert.
  • Hallo Kor, ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar krijg het niet aan de gang op mijn ipad. Ook op mijn macbook krijg ik de site niet aan de gang terwijl ik daar tot vorige week normaal op kon kijken. Op mijn iphone werkt het wel maar dat is geen kijken zo klein. Ikzelf heb niets aan de instellingen gedaan. Heel vreemd allemaal.
Log In of Registreer om te reageren.