widgets op mijn MacBook Pro

Het lukt mij niet om apps als WEER, WONING, SCHAKEN en nog eenpaar te verwijderen van mijn macbook of ze te blokkeren. Ze blijven spontaan terugkomen. Hoe los ik dat op?

Reacties

  • Snap ik niet, je kunt ze verwijderen door op zo'n widget te klikken met de rechtermuisknop ingedrukt. Je krijgt dan een menu waarin Verwijder widget staat. Heb je dat gedaan?


  • Bij Klok lukt dat inderdaad. Bij "WEER" krijg ik geen optie verwijderen. Bij "WONING" ook niet
  • Als je de widgets tevoorschijn laat komen (klokje symbool) en je klikt op Wijzig Widgets, onder de widgets, kan ook in het menu van één van de widgets. Verschijnt er dan geen min-teken op die widgets? Bij mij wel en ik kan dan de Woning widget verwijderen.




    Meer informatie over widgets:
    https://www.appletips.nl/os-x-widgets-toevoegen-en-verwijderen-uit-het-berichtencentrum/


  • ik zie geen klokje
  • ik heb het meldingscentrum gevonden en widgets verwijderd. nu ben ik benieuwd of ze niet meer spontaan oppuppen. dank tot zover.
  • Jij heb het klokje in digitale vorm, rechtsboven. Ik als analoog klokje, omdat ik een andere utility in de menu balk heb voor de tijd. Maar gelukkig heb je het gevonden. Ik neem aan dat die widgets nu wegblijven, is bij mij ook zo. Ik heb die standaard widgets ook niet meer.
Log In of Registreer om te reageren.