App terugzetten uit een iTunes back-up

Weet er hier soms iemand of men op de een of andere wijze een enkel app uit een iTunes back-up terug kan plaatsen op een iPhone. Ik heb namelijk een update van een app gedaan en deze app werkt nu niet meer, en ik heb een paar weken geleden nog een iTunes Back-up gemaakt.

Reacties

  • Blijkbaar is dit misschien niet mogelijk. Maar mocht er hier iemand een andere mogelijkheid of wijze kennen om een app update terug te draaien, te downgraden of ongedaan te maken lees ik dat natuurlijk heel graag
  • Welke app?App verwijderen en weer installeren?
  • Het gaat om de app Words of Wonders van Fugo Games. Ik heb de app al eens (gedeeltelijk) verwijderd via settings, -:opslag -:ruim op. Omdat ik graag de gegevens van de app zou wensen te behouden. Maar dat heeft er niet voor gezorgd dat de app terug werkt, ze blijft maar crashen bij het opstarten. Voor duidelijkheid in de app store is voor de app geen minimale IOS versie vermeld, en dus krijg ik niet de melding of ik een oude versie wens te installeren.
  • Deze pagina had ik ook al gevonden. Nu moet ik melden dat ik deze vraag hier wel in een verkeerde sectie heb gestart hoor. Het probleem doet zich in feite voor op een oudere iPad Air waarvan de IOS niet hoger dan 12 kan gebracht worden, en dus zal wat betreft het crashen van de update van de app daar wel het probleem liggen, en zal Fugo games er ook niets aan doen veronderstel ik. Daarom ook dat ik graag zou terug gaan naar de vorige versie (van op men iPad) aangezien die niet dit probleem had.
    Alleszins bedankt voor je inbreng.
    Mvg, Vic
Log In of Registreer om te reageren.