WhatsApp opeens ander uiterlijk geen blauw maar groen

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben maar mijn WhatsApp heeft opeen zwarte icoontjes voor de verschillende tabbladen en het plusje en begin balk zijn groen ipv blauw wie o wie herkend dit en heeft een oplossing om het weer blauw te krijgen

Groet Henk
  1. a

Reacties

  • Ik volg! Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag.
  • Ik ook! Heb al overal hulp gevraagd maar geen oplossing gekregen.
  • Is deze site nog wel in gebruik?
  • Ik begrijp dat het probleem enkel met WhatsApp bestaat. Misschien kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren of kan je de support van WhatsApp contacteren.
  • Bij mij is ie sinds vanochtend weer blauw.
  • November 2023 aangepast
    Bij mijn vrouw groen en bij mezelf blauw????? Naar mijn weten geen update en er staat ook geen update in de wacht.
  • Mijn whatsap typ balk is groen en ik wil het blauw
    Dus kan iemand me helpen :'( :'(
  • Hier 15 Pro Max geen probleem met kleuren.
  • Ik heb het zelfde probleem! Al mensen met een oplossing? Heb de app al meerdere malen verwijdert en op nieuw gedownload, nu was het de afgelopen dagen ineens weer normaal, maar sinds vandaag weer groen en Android achtig
  • Heeft al iemand een oplossing?
  • Ook ík heb dit probleem zins afgelopen dinsdag. Krijg steeds ook de melding dat mijn telefoon gestolen is.
  • KorKor
    22 April aangepast
    Dat is de nieuwe look van WhatsApp. Van blauw naar groen, sommige van de pictogrammen en knoppen zien er anders uit, inclusief de vorm plus kleur en sommige delen van WhatsApp bevatten meer ruimte dan voorheen.

    https://faq.whatsapp.com/3181431452166375/?cms_platform=iphone&helpref=platform_switcher

    Bij mij is het sinds een paar dagen.
Log In of Registreer om te reageren.