Hartslag gegevens niet zichtbaar op wijzerplaat na update naar watchOS 10.1

Goedemiddag. ik gebruik op mijn iwatch SE 2022 een wijzerplaat genaamd Californië. Op het vlak genaamd Midden boven had ik altijd mijn hartslag staan maar sinds de update naar 10.1 kan ik die daar niet meer zichtbaar maken, wel bv geluid en hoogte/kompas maar niet de hartslag. Kan het wel kiezen maar vlak blijft leeg. Iemand een idee ?

Reacties

  • Goedemiddag, sinds de update naar 10.1 krijg ik op geen enkele van mijn wijzerplaten (op 4 andere getest) de hartslag te zien, zoals ReneAP kan ik wel andere opties aanduiden maar hartslag is niet meer te activeren en als hartpatiënt is deze toch wel belangrijk. Graag een oplossing indien mogelijk a.u.b. betreft een Apple Watch 8
  • Heb een nieuwe watch9, laatste OS, zelfde probleem met icon voor saturatie. Niet zichtbaar, maar als ik op het gebied klik wordt de app wel actief. Was voor de upgrade wel zichtbaar.
  • Na de laatste update naar versie 10.1.1 is het probleem opgelost, werkt weer als voorheen.
  • Ik ben ook hartpatiënt en mijn hart meter blijft op 80 staan en dat is in mijn geval niet goed
Log In of Registreer om te reageren.