Zoek mijn in combinatie met IOS 17

Op 2 iPhones en iPad IOS 17.0.1 geïnstalleerd en nu blijkt dat Zoek mijn voor de 2 iPhones niet meer werkt! Voor alle andere toestellen geen probleem, Mac en Macbook. Iemand enig idee?

Reacties

  • KorKor
    September 2023 aangepast
    Hebben die iPhones soms een oude versie van iOS?

    Sorry, verkeerde gedachte. Mijn oude MacBook en watch zijn ook nog te zien in in Zoek mijn. Ik neem aan dat je de instellingen van die iPhones gecheckt hebt.
  • Heb je ze niet per ongeluk gewist? Heb je ook gekeken vanuit de iPhone inplaats van alleen vanaf de iPad? Kun je ze niet opnieuw toevoegen?
  • Nee, zie ze gewoon op het scherm, echter er zijn geen bewegingen te zien. Als mijn vrouw en/of ik weg ben van huis staat er geonn dat we thuis zijn.
  • October 2023 aangepast
    Ik denk dat je dan toch de tijd moet nemen om Apple support te bellen, chatten kan meen ik ook tegenwoordig. Ze bellen je ook terug. Je kunt iets aanmaken op hun site onder support. Het zijn vaak niet zulke grote problemen als je weet waar het aan ligt. Zelf zoek je jezelf rot en ziet vaak iets over het hoofd of hebt toch te weinig kennis. Rechtsboven op de  site naast het vergrootglas zie je support staan. https://support.apple.com/downloads
  • Dank je voor je tip, ga ik doen!
  • Helaas, ook geen oplossing. Echter bij info bij mijn provider zag deze dat mijn vrije internet data was overschreden. Had namelijk de updates va 2 iPhones en iPad niet via de wifi gedaan, was op vakantie! Gisteren weer de nieuwe bundel, abonnement aangepast en is nu zonder maximum, alles werkt weer naar behoren! Allen dank voor het meedenken!
Log In of Registreer om te reageren.