Apple Airport Time capsule probleem

August 2023 aangepast in macOS Monterey
Ik heb regelmatig geen internet verbinding met diverse devices. iPad’s iPhone’s en mijn iMac. Ik zou willen weten hoe ik kan controleren of het aan de Apple Wifi Airport Time Capsule ligt of aan de modem van Ziggo of aan hun internet connectie. Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan controleren?. Het is lang gelden alneens opgelost door het plaatsen van een nieuwe modem door Ziggo en er werd ook iets gerepareerd in een kastje ergens in de straat. Dat heeft een tijdje goed stand gehouden, maar uiteindelijk weer deze kwaal. Welke de laatste maanden heviger is. Vaak blijft het lampje vd Airport bij internet uitval gewoon groen branden, maar niet altijd, het is ook wel eens oranje achtig knipperend wat duid op geen verbinding. Maar met het lampje groen is dus ook vaak de verbinding weg. De vraag blijft, hoe kom ik aan de weet of het aan de Airport of aan Ziggo ligt. Zou hetcde Airport zijn dan kan ik een vervanger kopen. Ook is het dan niet het pakkie aan van Ziggo, dus wat te doen?
Log In of Registreer om te reageren.