Foto's verwijderen van iPhone werkt niet.

Sommige foto's kan ik niet van mijn iPhone 14 verwijderen. Er staat dan geen vuilnisbakje meer onder. Hoe kan ik deze wel verwijderen? Ik heb al gelezen over het programma "iPhone care for Mac" te downloaden maar deze komt in de App Store van de Mac niet voor.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik heb het nooit geweten, maar blijkbaar kun je foto’s gesynchroniseerd met bijvoorbeeld een Mac niet wissen.

    Foto's die u op uw iPhone maakt, downloadt van internet, ontvangt via AirDrop, e-mail, iMessage of chat-app hebben de verwijderknop. Wanneer u ze wilt verwijderen, opent u de Foto's-app, selecteert u de afbeeldingen en tikt u op het blauwe prullenbakpictogram.

    Maar als u ooit afbeeldingen hebt gesynchroniseerd, overgedragen, toegevoegd of geïmporteerd naar uw iPhone vanaf een Mac of pc met iTunes of Finder, kunt u deze afbeeldingen niet op uw iPhone verwijderen. Dergelijke foto's tonen niet de verwijderoptie, of als ze worden weergegeven, is het prullenbakpictogram grijs en kunt u er niet op tikken.

    Je kunt je iPhone aan je Mac hangen en dan de standaard gratis fotolader openen. wellicht kun je de foto dan selecteren en verwijderen.

    https://support.apple.com/nl-nl/guide/image-capture/welcome/mac
Log In of Registreer om te reageren.