Synchronisatie Muziek app werkt niet

Mijn vrouw heeft de optie ‘synchroniseer bibliotheek’ niet in haar instellingen voor de muziek app (iPhone) staan…. (Software is gewoon op to date). Kan dus niet het groene schuifje omzetten.
Zij is ook gebruiker op mijn iMac. De machtigingen in de muziek app op de Mac staan goed echter kan ik bij de voorkeuren op de iMac (ingelogd op haar account) niet het vinkje blijvend zetten bij synchronisatiebibliotheek. Als ik het menu sluit en weer open is het vinkje weg. Ik begrijp er niks van. Wie kan mij helpen?

Reacties

  • KorKor
    August 2023 aangepast
    Heeft ze soms een eigen Apple ID? In dat geval heeft ze geen toegang tot jouw muziek.

    Het synchroniseren werkt alleen als je een Apple Music abonnement hebt en voor het daaraan gekoppelde Apple ID. Ik heb geen Apple Music abonnement en heb die optie ook niet in de Music app.
    https://support.apple.com/nl-nl/HT204926
  • Dank voor je reactie! Ze heeft een eigen Apple ID maar inderdaad geen Apple Music abonnement. Maar dat heb ik zelf ook niet. Maar wel heb ik nog Apple iTunes Match. Misschien zit het daar in dat ik dan wel toegang heb tot mijn muziek bibliotheek via al mijn apparaten.
Log In of Registreer om te reageren.