Geen wachtwoord Time Machine

August 2014 aangepast in Hardware problemen
Mijn IMac startte niet meer op na mijn vakantie. Ik heb deze naar de Apple Store gebracht en liet mij vertellen dat er een fout zit op de HD. De bestanden krijgen ze er niet vanaf. Ik heb een time machine, maar nu blijkt bijkt dat je hier een ww voor nodig hebt om de bestanden terug te kunnen halen. Ik las al op jullie website dat er een knop op zit zodat je het ww. kunt resetten. Kan ik dan nog wel bij de bestanden? Al sluit ik de time machine aan op een andere computer? Verder adviseert Apple mij een Recovery bedrijf dat waarschijnlijk flink in de papieren gaat lopen. In de Apple store zelf waren de bestanden op de harde schijf wel zichtbaar, nadat ze op een alternatieve manier de computer opgestart hadden. Hoe kan het dan dat ze de bestanden er niet af krijgen? kortom: 2 vragen. Kan ik nog bij de bestanden op de time machine? Zo niet, hoe kom ik bij de bestanden op de Mac? Ik hoop dat iemand mij kan adviseren! Hellup!

Reacties

  • Je kunt altijd de bestanden van de Time Machine backup terughalen. Daar maak je immers braaf een backup voor, om je bestanden terug te krijgen als er iets met je interne schijf gebeurd is, zoals nu in jouw geval.

    Dat Recovery bedrijf heb je dus helemaal niet nodig als je zelf een uptodate Time Machine backup hebt.
Log In of Registreer om te reageren.