Onmogelijk om betaalmethode toe te voegen op mijn ipad

Ivm mijn 200 GB icloudopslag gebruikte ik een betaalmethode. Dat ging prima (elke maand een paar euro er vanaf) maar sinds mijn verhuizing naar Nederland werkt dit niet meer. Het toevoegen van een betaalmethode lukt niet. Heel wat geprobeerd.
Ik ben verhuisd van België naar Nederland. In België kon ik mijn Fortis Bnp Paribas kaarten, debitcard en creditcard, toevoegen als betaalmethode op mijn ipad. Via instellingen, Apple ID, betaling en verzending.
In Nederland gaat dit niet omdat geen enkele Fortis Bnp Paribas kaart wordt ondersteund.
Ik heb andere opties geprobeerd. Via Paypal en betalen via mobiele telefoon. Mijn debit en creditcard van Fortis heb ik verbonden met Paypal. En toch werkte ook dit niet om dit als betaalmethode toe te voegen.
Via mobiele telefoon ging het niet omdat mijn provider het niet ondersteunde.
Dus ik heb vervolgens een Nederlandse bankkaart aangeschaft. Maar als ik dit wil toevoegen als betaalmethode nul op rekest.

De regio op mijn ipad stond op België ingesteld, maar is ondertussen Nederland geworden.
Dit terug veranderen naar België is geen optie. Het rekeningadres moet ingegeven worden en daar staat nu mijn Nederlandse adres.
Als ik de regio terug naar België zet, kan dit niet.

Wat kan ik het beste doen? Naar een officiële Apple winkel gaan of raden jullie mij iets anders aan.
Log In of Registreer om te reageren.