Siri uitspraken met betrekking tot Hey Siri

June 2023 aangepast in appletips genius
Beste lezers,
Apple tips vertelde ons dat je bij het roepen van Hey Siri nu de Hey weg kunt laten en alleen Siri kunt zeggen. Maar zegt apple tips dit werkt alleen in de Engelse taal. Ik heb nieuws. Het werkt ook in het Nederlands. Gewoon zeggen Siri en dan vraagt de assistent wat kan ik voor je doen. Probeer het maar!i

Reacties

  • Op het moment werk dit hier niet (iPhone en Watch), heb je soms de beta geïnstalleerd?
  • Hier werkt het wel. Als ik met een iPad en een iPhone van mijzelf en een iPad van mijn vrouw in de kamer “Siri” roep, dan reageert constant vijf keer getest de vijf meter verderop liggende iPad Siri van mijn vrouw inplaats van de iPad en iPhone van mijzelf die ik onder handbereik heb. Wel als ik het zachter roep reageert afwisselend ook mijn iPad en iPhone, we hebben trouwens tot ergernis aantoe zonder dat we Siri zeggen ook steeds wisselend reagerende devices over de loop van de dag of thuis of in een rit met de auto.in de auto hebben we slechts twee iPhones, uitzetten wil je. Ook niet, maar fijn is het niet echt.
Log In of Registreer om te reageren.