Iphone mails inkomend zijn sinds gisteren verdwenen.

Mijn inkomende mails zijn verdwenen!

Reacties

  • Linksonder op cirkeltje met streepjes klikken en ze zijn er weer.
  • Ook geprobeerd. Helaas. Toch bedankt. 🙂
  • Lees je ze ook via de computer ?
  • Nog niet geprobeerd. Ben momenteel niet thuis.
    Dank!
  • April 2023 aangepast
    Wanneer je de mail soms leest via computer en daar bepaalde mails bewaart, dan verdwijnen ze uit de mailserver en uit de inbox van uw iPhone...
  • Dat is alleen met een iMap mail account, ik gebruik een andere vorm, een POP3 account, dat kan het dus zijn dat je een iMap account gebruikt. Ook zit het volgens mij bij een iMap account ook net even anders, als je op de computer een mail weggooit dan verdwijnt hij ook op de iPhone of vice versa. Met mijn POP3 account type blijft een op het ene apparaat weggegooide mail wel op het andere staan d.w.z. het blijft op de mailserver van je Provider staan en je haalt het dan op het andere apparaat gewoon ook binnen. Maar bij iMap wordt een op een van de apparaten weggegooide mail, gelijk van de server en van het andere apparaat verwijdert. Althans zo werkt het ongeveer.

    https://www.heijtecict.nl/wat-is-pop3-en-imap/
  • Dank u.
  • KorKor
    April 2023 aangepast
    Uit het bericht dat je zelf linkt:
    https://www.heijtecict.nl/wat-is-pop3-en-imap/

    "IMAP
    Met het Internet Message Access Protocol (IMAP) beheer je je e-mails online. Alle berichten worden online opgeslagen totdat je deze zelf verwijdert. Met dit protocol kun je dus eenvoudiger werken vanaf meerdere apparaten. Dit kan je telefoon zijn, maar natuurlijk ook je tablet. IMAP staat namelijk in verbinding met je server. Alles wat je bewerkt, leest of opslaat wordt automatisch ook doorgevoerd op de server en daarmee de andere devices. Zo vergeet je dus nooit meer welke e-mail je wel of juist niet beantwoord hebt..

    Wat mij betreft is daarom IMAP beter.

    Ik heb bij een email provider gezeten die de POP server zo had ingesteld dat de berichten meteen weg waren als je ze opgehaald had. Heel lastig als je meerdere computers of iOS-devices hebt.
  • Wanneer je bij iMap een Email bewaart op een apparaat, dan verdwijnt het van de server en op de andere apparaten...
Log In of Registreer om te reageren.