Vereisten voor Mac wachtwoord te moeilijk

Ik had altijd een vrij makkelijk wachtwoord van 8 letters ingesteld op me Mac, maar gisteren moest ik een nieuw wachtwoord instellen en dat moest ineens aan de volgende eisen voldoen: het wachtwoord moet tenminste 14 tekens bevatten, voer een wachtwoord van 4 of meer tekens in, mag niet 2 identieke tevens na elkaar of 3 opvolgende tekens bevatten, is dit nieuw ? want op deze manier vindt ik het vrij moeilijk een wachtwoord te bedenken dat moet voldoen aan de 3 eisen, het liefst kies ik me eigen wachtwoord van max 8 tekens, maar dat kan schijnbaar niet meer, of is dit in te stellen ? MacOs Ventura 13.2

Reacties

  • KorKor
    February 2023 aangepast
    Vreemd, ik heb een test account aangemaakt met italie als wachtwoord en dit was gewoon mogelijk. Daarna heb ik ingelogd onder dit nieuwe account en het wachtwoord veranderd in 7 letters (1e hoofdletter) en drie cijfers, dit werd gewoon geaccepteerd. Dit alles onder Ventura 13.2.

    Als ik het wachtwoord van mijn hoofdaccount verander in italie, dan wordt dit ook geaccepteerd.
  • Vreemd, ik heb geprobeerd het te veranderen in Italië, maar daar wil ie niks van hebben...

Log In of Registreer om te reageren.