Inloggen geeft problemen met vroegere bezitster en telefoonnummer
Ik ben van Belgie naar Duitsland verhuisd. Met mijn Imac ga ik er van uit dat alles in orde is, behalve wanneer ik mijn Apple ID accounts oproep heb ik nog steeds erbij: gust.verlinden@telenet.be. Deze vwil ik natuurlijk verwijderen maar weet niet hoe.
Verder heb ik een Iphone 13 dat in Belgie aangemeld was met : gretelschiller@gmail.com en daarbij een belgisch telefoonnummer : 0492661536.
Telkens wanneer gevraagd wordt om een zekerheidscode op te geven, komt deze telefoonnummer als de juiste.
Ik heb de Iphone over gezet naar verlindengust0@gmail.com maar telkens wanneer ik ga over de instellingen, vraagt hij het wachtwoord voor Icloud van : gretelschiller@gmail.com. Ik was al bij Vodafone die het ook niet opgelost hebben.
Als ik de hulp app van Vodafone oproep en wil installeren, kom ik iedere keer op een nederlandse Site terecht.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen : eventueel alles verwijderen en compleet opnieuw installeren. Ik ben een beetje einde raad. Ik heb de duurst mogelijke artikelen maar ik kan ze niet juis gebruiken alleen omdat ik naar een ander land verhuisd ben.
Met dank in vooruit.
Met vriendelijke groeten,
Gust Verlinden
Verder heb ik een Iphone 13 dat in Belgie aangemeld was met : gretelschiller@gmail.com en daarbij een belgisch telefoonnummer : 0492661536.
Telkens wanneer gevraagd wordt om een zekerheidscode op te geven, komt deze telefoonnummer als de juiste.
Ik heb de Iphone over gezet naar verlindengust0@gmail.com maar telkens wanneer ik ga over de instellingen, vraagt hij het wachtwoord voor Icloud van : gretelschiller@gmail.com. Ik was al bij Vodafone die het ook niet opgelost hebben.
Als ik de hulp app van Vodafone oproep en wil installeren, kom ik iedere keer op een nederlandse Site terecht.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen : eventueel alles verwijderen en compleet opnieuw installeren. Ik ben een beetje einde raad. Ik heb de duurst mogelijke artikelen maar ik kan ze niet juis gebruiken alleen omdat ik naar een ander land verhuisd ben.
Met dank in vooruit.
Met vriendelijke groeten,
Gust Verlinden
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
https://appleid.apple.com/sign-in
Lukt het je nog in te loggen hier? Zo ja, dan kun je o.a. gust.verlinden@telenet.be veranderen in je nieuwe e-mailadres, NAW gegevens ed.
Het lijkt erop dat de iPhone nog ingesteld is op de vorige eigenaar, toen je het apparaat in gebruik nam zag je toen het Hallo-scherm en moest je alles instellen??
https://support.apple.com/nl-nl/HT201365
Als dit niet het geval was, zie hier wat er moet gebeuren om het over te kunnen zetten naar jouw Apple account:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201351
Dit moet door de oorspronkelijke eigenaar gedaan worden.
Mocht dit niet lukken, dan kun je misschien het beste bellen met Apple of een afspraak maken met de genius bar van een Apple vestiging bij je in de buurt.
Apple care Duitsland: 0800 6645 451