Geen meldingsgeluid bij ontvangst WhatsApp bericht

Ik krijg op mijn iPhone 13 geen meldingsgeluid bij de ontvangst van een WhatsApp bericht. Heb alles al doorzocht. Het helpcentrum geeft alleen aan hoe het bij een Android moet, niets te vinden over IOS. Heb versie 16.1.1. Wie weet er raad?

Reacties

  • Onder instellingen naar Whatsapp naar Meldingen naar Geluiden.


  • Dank je wel JMR, maar na nog langer doorzoeken ook op het internet heb ik de boosdoener gevonden. Bij mij bleek het Focus te zijn. Een app die ik niet eens had ingesteld voor gebruik. Alles van Focus op uit gezet en voor zover ik kan zien doet mijn 13 het weer gewoon. Voorbeeld van een in mijn geval ongewenste app.
  • Ik heb hetzelfde probleem met mijn 1phone 12 mini. Geen geluid bij berichten van whatsapp en sms. Alles geprobeerd zonder resultaat ( alle meldingen aan en bovenstaande instructies en opnieuw installeren). Ook focusstatus is uit, er verschijnt geen halve maantje in beginscherm. Heel irritant. Wat ben ik vergeten. Oh en zijknop staat ook aan ;- ) Wie weet raad!?
  • KorKor
    March 2023 aangepast
    Misschien kun je proberen in WhatsApp (Instellingen -> Meldingen onderaan) zelf de meldingen opnieuw in te stellen.



    Dat ze dat ingebouwd hebben is misschien een teken dat er wel vaker problemen zijn. 🤔
Log In of Registreer om te reageren.