Ik kan niet inloggen op iCloud met Safari. macOS Monterey 12.6

Hallo,
Inloggen op iCloud is niet mogelijk, ik krijg een foutmelding "iCloud stuitte op een fout bij het verbinding maken met de server".
Met Chrome is dit geen probleem. Het uitzetten van VPN en adblocker heeft geen nut.

Is hier eventueel een oplossing voor?

Reacties

  • jemmiejemmie    Moderator
    Ik gebruik (thuis) geen vpn en zeker geen ad-blockers, maar doordat het in chrome wel goed gaat zou ik een volledige reset aanraden van Safari.
    Het alleen uitzetten van de adblocker heeft weinig zin, omdat er dan opties, in bv de cache, achterblijven.

    Deze site geeft een optie voor de stappen die genomen kunne worden om Safari volledig te resetten (wel in het Engels).

    https://macpaw.com/how-to/reset-safari-on-mac
  • Okay, dank je wel. Ik zal er eens naar gaan kijken.
  • De stappen heb ik ondernomen nav de link (in het Engels ), maar heeft niks geholpen. En CleanMyMac vertrouw ik niet.
  • jemmiejemmie    Moderator
    Blokkeer je soms cookies? via de safari voorkeuren of via een extensie?

    iCloud.com werkt niet goed als je geen cookies toesta.
  • Ik blokkeer geen cookies. Ik heb standaard Adblock aanstaan, maar als ik die uit zet, maakt dat geen verschil.
Log In of Registreer om te reageren.