iPhone IOS 16 update via MacBook of niet?

@Wesley : is het nog steeds aan te bevelen om een grote update voor de iPhone via de MacBook te laten lopen. Dat heb ik eerder gehoord. I.v.m. het 'opruimen van achter gebleven rommel' enzo. Mijn Macbook, met daarop aangesloten de iPhone 11, vindt de iPhone update niet terwijl mijn iPhone m al dagen aangeeft.

Reacties

  • Het update proces is niet veranderd, dus het is nog steeds aan te raden om eens in de zoveel tijd, bv bij grote updates dit met iTunes te doen.
  • Thx, Jemmie, duidelijk.
    EN: ik krijg m dus tot dit moment niet te zien in Macbook Pro.... Hoe haal ik die update van binnen via mijn computer?


  • Ik gebruik zelf geen iTunes. Apple heeft overigens met deze update wel iets vreemds gedaan, iOS 15.7 zou eigenlijk alleen voor iPhones zijn die niet naar iOS 16 kunnen updaten, de update kwam gelijk uit met iOS 16.
    Misschien dat daar het probleem zit.

    Ik zou nog een paar dagen wachten, misschien tot 16.0.1 uit komt, de eerste update heeft altijd nog wat probleempjes, en deze via iTunes uitvoeren.

    Anders kan je de update naar 16 wel via de iPhone uitvoeren en de volgende update, bv 16.1, via iTunes uitvoeren, dan wordt de iPhone alsnog 'schoon' gemaakt .

  • Yes! Goeie tip, jemmie. Dan wacht ik nog even met updaten, tot 16.0.1

    p.s. op mn iPhone geeft ie wel aan, nadat ik vorige week geüpdatet heb naar 15.7, dat ik doorkan naar IOS 16. Helemaal onderaan het schermpje staat die suggestie.

    Maar ik wacht nu mooi wel even.

    👍🏽. Groet, Paul.

    >


  • Misschien omdat het een suggestie is dat deze daarom niet in iTunes getoond wordt. Het is, nog, niet een standaard update.
Log In of Registreer om te reageren.