Geen Whatsapp berichten meer op mijn Watch

Ik heb sinds 4 maanden problemen met het ontvangen van Whatsapp berichten op mijn Apple Watch 6. In het begin ontving ik ook geen AD berichten en ook geen e-mails meer. Na een week of 2 ging dat weer goed alleen de Whatsapp berichten ontvang ik alleen af en toe. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat ik er aan kan doen? Ik heb al van alles geprobeerd, ook de Whatsapp app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helpt helaas niet. Zou het aan mijn iPhone 7 Plus kunnen liggen?

Reacties

  • Eerst een paar extra vragen.

    Wanneer je een Whatsapp ontvang en geen bericht zie op de watch komt er dan wel een bericht op je iPhone?

    Omdat Whatsapp geen Watch app heeft worden de notificaties gebruikt die op de iPhone ingesteld staan en moet er dus wel een verbinding zijn tussen de iPhone en Watch, de iPhone moet dus wel aan staan en mag bv niet op een andere verdieping liggen.
    Wat zijn de instellingen voor berichtgeving op de iPhone voor Whatsapp?

    Whatsapp zal overigens wel op de iPhone, op de achtergrond, actief moeten zijn.

    Wanneer je een Whatsapp bericht ontvangen hebt waar op de Watch geen melding van is gekomen zie je dan wel de melding in het berichten center op de Watch? Deze open je door van boven op het scherm van de Watch naar beneden te vegen.

    Verder zal er geen bericht op de Watch komen als de iPhone actief is.

Log In of Registreer om te reageren.