Heeft iemand ervaring met Aiseesoft?

August 2022 aangepast in iOS 15 | iPadOS 15
Goedemiddag,

De telefoon van mijn moeder heeft problemen met het updaten naar een nieuwe iOS (mislukt omdat hij niet langer verbonden is met internet). Ik heb online gezocht naar mogelijke oplossingen maar deze lijden helaas nog niet naar de oplossing. Via de website van aiseesoft kan ik een programma downloaden die dit zou kunnen verhelpen. Maar ik twijfel of dit veilige software is. Weet iemand van jullie of dit een betrouwbare website is? https://nl.aiseesoft.com/solutions/ios-update-not-connected-to-internet.html. Er is een gratis en een betaalde versie. Maar wat het verschil is tussen die twee zie ik ooo zo even niet.
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken 😊

Reacties

  • August 2022 aangepast
    Ik heb geen ervaring met de site, maar wat ik zo zie is deze site meer een verzamelsite dan dat ze zelf iets hosten.
    De link die je geef werkt overigens niet.

    Verder wordt het niet hebben van een internet verbinding naar apple niet opgelost door software van een externe partij te instaleren.

    Werken andere Internet verbindingen wel?

    Het probleem kan worden veroorzaakt doordat er een oudere versie van een iOS update is gedownload, maar deze nooit geïnstalleerd is. De nieuwe update kan dan niet gedownload worden en geeft een, volgens mij een verkeerde melding, dat er geen internet connectie is.

    Had je de optie al geprobeerd om een eventueel eerder gedownload versie te verwijderen?
  • Hoi Jemmie,
    Heel erg bedankt voor je antwoord. Excuses dat ik het bericht een 2e keer geplaatst had. Ik kreeg geen reactie en dacht dat ik het wellicht toch in de verkeerde rubriek geplaatst had. Vandaar dat ik hem ook in een andere rubriek daarna gezet had. Maar ik begrijp ook zeker dat dat niet de bedoeling is.