Inloggen iCloud op PC niet mogelijk + eenzijdige synchronisatie met Outlook 365
Goedemorgen allen,
Sinds kort ondervind ik een tweetal problemen met c.q. bij iCloud:
1. Op mijn Windows PC kan ik niet meer inloggen bij iCloud. Ik meld mij aan met mijn Apple-Id, ontvang de 2FA-code en daarna gebeurt er niets meer. Anders gezegd: ik kom niet aan mijn iCloud-instellingen. iCloud al diverse malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Register schoon gemaakt. Alles zonder het gewenste resultaat. Online kan ik mij wel aanmelden bij iCloud, maar daar kan ik niet aangeven wat ik wel en niet wil synchroniseren met mijn Win-PC c.q. Outlook 365.
2. Wat het synchroniseren betreft. Afspraken die ik in Outlook 365 maak, worden wèl gesynchroniseerd met mijn iPhone XR. Andersom niet. Mijn persoonlijke afspraken op mijn iPhone worden niet gesynchroniseerd met Outlook 365. Een soort van eenrichtingsverkeer.
Inmiddels heb een aantal agenda's via de Web-iCloud kunnen koppelen, maar dat werkt én niet vlekkeloos én werkt zeker niet met een gedeelde (familie)agenda.
Heeft iemand een suggestie dan wel oplossing voor mij?
Nb. ik heb ook al met Apple support contact gehad, maar daar kreeg ik geen oplossing.
Sinds kort ondervind ik een tweetal problemen met c.q. bij iCloud:
1. Op mijn Windows PC kan ik niet meer inloggen bij iCloud. Ik meld mij aan met mijn Apple-Id, ontvang de 2FA-code en daarna gebeurt er niets meer. Anders gezegd: ik kom niet aan mijn iCloud-instellingen. iCloud al diverse malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Register schoon gemaakt. Alles zonder het gewenste resultaat. Online kan ik mij wel aanmelden bij iCloud, maar daar kan ik niet aangeven wat ik wel en niet wil synchroniseren met mijn Win-PC c.q. Outlook 365.
2. Wat het synchroniseren betreft. Afspraken die ik in Outlook 365 maak, worden wèl gesynchroniseerd met mijn iPhone XR. Andersom niet. Mijn persoonlijke afspraken op mijn iPhone worden niet gesynchroniseerd met Outlook 365. Een soort van eenrichtingsverkeer.
Inmiddels heb een aantal agenda's via de Web-iCloud kunnen koppelen, maar dat werkt én niet vlekkeloos én werkt zeker niet met een gedeelde (familie)agenda.
Heeft iemand een suggestie dan wel oplossing voor mij?
Nb. ik heb ook al met Apple support contact gehad, maar daar kreeg ik geen oplossing.
Log In of Registreer om te reageren.