Blanco pagina na digid inloggen mijn.belastingdienst.nl

Hallo, ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Als ik op mijn iMac Intel uit 2020 naar mijn.belastingdienst.nl wil log ik in met digid en krijg vervolgens een code van digid op mijn telefoon en vul die in. Vervolgens zou mijn eigen pagina op mijn.belastingdienst.nl getoond moeten worden maar blijft scherm wit. Als ik hetzelfde op Firefox of Chrome doe, verschijnt de pagina gewoon.
Ik heb alles al afgezocht en Monterey opnieuw geïnstalleerd maar resultaat blijft hetzelfde. Vast dank voor de hulp.

Reacties

  • Dit staat in High Sierra maar het gaat over monterey begrijp ik?
    Als het om monterey gaat is het raar, die versie van safari zou alle websites nog moeten ondersteunen. Ik zelf gebruik vrijwel altijd chrome omdat ik met safari toch vaker dan ik wens dit soort dingen tegenkom eigenlijk. Zowel op Monterey (macbook) als op High Sierra (mn oude iMac)
  • Oké dank voor uw commentaar. Ik hou het daar dan ook maar bij. Ik besteed er verder geen tijd meer aan, aangezien ik het inderdaad ook op Chrome of Firefox kan doen. Maar het blijft vreemd en ik ben ook geen newbee. Fijne dag
Log In of Registreer om te reageren.