Agenda: 'toon als bezig/beschikbaar'

Hallo,

Enkele van mijn agenda's zijn gelinkt aan een online boekingssysteem. Een paar dagen geleden had ik een probleem dat wanneer ik een afspraak maak in een van die agenda's (op de Mac), deze niet meer synchroniseerden met dat boekingssysteem.

Bleek dat mijn afspraken op 'beschikbaar' stonden. Nu kon ik op de Mac gewoon op de afspraak klikken van het Google account en bij 'toon als' 'bezig' aanduiden. Maar, dit kon ik niet doen voor de afspraak gemaakt met mijn iCloud account... Dat moest ik aanpassen op de iPhone.

Concreet: is er een mogelijkheid om rechtstreeks in Agenda op de Mac de 'toon als' aan te passen naar 'bezet' of omgekeerd, zonder daarvoor de iPhone te moeten gebruiken?

En gewoon om te weten: hoe komt het dat dit met het Google account wel lukt, en met het iCloud account niet?

Bedankt voor jullie reacties!

Bart

Reacties

  • Hoi Bart,

    Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem maar dan in Catalina.

    Groet,
    Loewietje
  • Hier ook hetzelfde best irritante probleem omdat ik boekingen krijg die dus niet passen. Zelfs als ik het op de iPhone als 'bezig' noteer, ziet iCloud het niet als 'bezig' en kan, in mijn geval, Calendly het niet zien als bezet. hoe kan dit anders/opgelost worden??
  • Ik heb niet hetzelfde probleem, maar vindt het wel een probleem dat men "agenda" niet kan forceren om te synchroniseren...
Log In of Registreer om te reageren.