Imap werkt wel op iPad maar niet op iPhone?

4 January aangepast in iOS 15 | iPadOS 15
Hoi,

Sinds een paar dagen werkt mijn Online.nl email niet meer op mijn iPhone (ProMax, iOS 15.2). "server reageert niet" en dat soort meldingen.
Raar want ik heb niets veranderd aan mijn instellingen.
Ik heb de account talloze keren verwijderd en opnieuw in proberen te stellen maar ik krijg het niet meer aan de praat.
Op mijn iPad Pro (laatste iPadOS) werk dezelfde account - met dezelfde instellingen (poorten, server etc.) - wel?!
Heel irritant.
Ik heb dezelfde gegevens in Outlook (voor iPad) ingevoerd en ik kan mailen en mail ophalen.
En met deze gegevens in Outlook (voor iPhone) krijg ik foutmeldingen en lukt niets.

Ik heb wellicht een van de laatste dagen iets aan de privacy instellingen van mijn iPhone gewijzigd. Zou dat het kunnen zijn?
Het lijkt wel alsof mijn iPhone het adres (imap.online.nl) gewoon niet kan bereiken.
Ik weet dat de mailvoorziening van Online sowieso vrij knudde is, maar het heeft altijd wel gewerkt.
ALLE TIPS welkom.

Groetjes,
Hautje

Log In of Registreer om te reageren.