Screensaver werkt niet goed sinds update

Als ik mijn foto's voorbij wil zien komen werkt dit niet, 1 foto en die blijft staan, normaal komt de hele serie voorbij, werkte altijd prima, na update niet meer.

Iemand een idee ?

Reacties

  • Ik sluit me hierbij aan, in systeemvoorkeuren zie ik mijn foto's wel maar zowel in voorvertoning als in screensaver mode niets te zien alleen de tijd
  • November 2021 aangepast
    Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan mijn foto's instellen vanaf schermbeveiliging, maar als de schermbeveiliging wordt ingeschakeld, zie ik alleen de klok, maar verder blijft het scherm zwart. Ik heb twee IMac's en ze hebben beide hetzelfde probleem.
  • Zelfde probleem screensaver werkt niet meer met foto's
  • Sinds installatie MacOS Monterey werkt screensaver vanuit Foto's niet meer. Zelfde probleem dus als bovenvermeld. Is een bij Genius een genie, die dit kan oplossen?
  • Dit blijkt een gekend probleem te zijn en volgens geruchten die ik op andere sites lees zou Apple eraan werken om bij een volgende Monterey update dit weg te werken. Het eigenaardige is dat de meeste meldingen die ik gevonden heb suggereren dat het met M1 (Apple Silicon) te maken zou hebben, terwijl het hier in huis met een M1 iMac WEL werkt en op een intel MBA 13"van 2015 en een nieuwe 16" MB Pro (M1Max) NIET ... ik vermoed dat we hier nog wat geduld gaan moeten hebben ...
  • update gedraaid naar Montery 12.1 en mijn schermbeveiliging werkt weer!
  • Mijn schermbeveiliging werkt ook weer
  • Mooi te horen dat het na de update opgelost is.

    Dan kan deze discussie gesloten worden.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.