iOS 15 iPhone gaat vanzelf aan

Sinds iOS 15 heb ik het volgende. Als ik ‘s avonds mijn iPhone 11 geheel uitzet dan staat deze ‘s ochtends vanzelf aan. Ik heb Focus aanstaan (niet storen tussen 2200 en 0700) maar als ik om 0600 kijk staat de telefoon al aan. Is het een simpele instelling die ik over het hoofd zie?

Reacties

  • Nog even wat extra toelichting op mijn probleem. Het betreft een iPhone 11 Pro. Als ik deze uitzet (en dat kan op verschillende manieren welke ik allemaal geprobeerd heb) dan start de iPhone soms al na 10 seconden weer op, soms na een paar uur en soms dus helemaal niet. Ik heb de iPhone teruggezet in fabrieksinstellingen en toen de backup er weer op gezet. Probleem is hier echter helaas niet mee opgelost. Iemand nog tips?
  • timoshatimosha    Moderator
    Op welke verschillende manieren zet je de iPhone dan uit?
  • Manier 1: Houd een van de volumeknoppen en de zijknop ingedrukt tot u de schuifknop 'Zet uit' ziet.
    Versleep de schuifknop en wacht 30 seconden totdat het apparaat is uitgeschakeld.
    Manier 2: Tik in Instellingen op 'Algemeen' > 'Zet uit' en sleep de schuifknop
    Manier 3: Druk kort op de volume-omhoogknop, druk kort op de volume-omlaagknop en houd vervolgens de zijknop even ingedrukt en sleep de schuifknop
  • timoshatimosha    Moderator
    Manier 1 en 2 zijn de juiste.

    Zet de iPhone terug naar de fabrieksinstellingen en zet geen backup terug. Kijk dan of het probleem nog aanwezig is. Als het probleem niet meer aanwezig is wordt het probleem veroorzaakt door een residente app die verhindert dat de iPhone uitgezet wordt.
Log In of Registreer om te reageren.