Facetime instellen

June 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik ben aan het proberen om FaceTime in te stellen op mijn Imac, maar ik krijg het niet klaar, moet er gebeld worden via e-mail adres, of kan ik ook bellen naar een nr op mijn iphone, als ik iemand bel krijg ik steeds de boodschap , niet beschikbaar, wat loopt er fout, ik heb mij FaceTime geactiveerd , inloggen en dan zie ik al mijn contacten, maar verder kom ik niet, graag uw hulp

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Om FaceTime in te stellen moet je de FaceTime applicatie openen en inloggen met je Apple ID. Dit kun je eventueel wijzigen door FaceTime te openen Menubalk ▸ FaceTime ▸ Voorkeuren.

    FaceTime maakt gebruik van je Apple ID en je kan zelf aangeven welk e-mail adressen er gebruikt kunnen worden. Mocht aan je Apple ID een telefoonnummer zijn gekoppeld (dit omdat je FaceTime gebruikt op een iPhone) dan kun je ook op dit nummer een FaceTime gesprek ontvangen.

    Wanneer je wilt bellen via FaceTime moet de andere uiteraard ook beschikken over een 'FaceTime' account.

    Meer info vind je hier op appletips: http://www.appletips.nl/os-x-een-facetime-gesprek-starten/
Log In of Registreer om te reageren.