steeds opnieuw bladwijzers aanklikken in Safari 15.0

bij Safari 15.0 op een iMac met OS Catalina 10.15.7 moet ik in safari steeds op nieuw bladwijzers aanklikken voorheen waren deze meteen beschikbaar en zichtbaar bij het opstarten van safari nu verdwijnen ze steeds als ik switch naar bijv mail / foto's enz en ik ga weer terug naar safari moet ik weer opnieuw bladwijzers aanklikken dit was niet. Wie weet een oplossing.

Reacties

  • En dan ook nog die lelijke donkere menubalk en veel te kleine tabblad afsluit kruisjes die ook steeds opnieuw moet ingesteld worden.
    Foei Apple, wat een update.
  • Welke bladwijzers bedoel je? Het bladwijzersmenu blijft gewoon in beeld als ik switch tussen diverse app's en Safari.

    @Lebro
    De menu balk neemt de kleuren over van de pagina die je bezoek. Dit kan je in de voorkeuren uitzetten bij Tabs.
    En over welke setting heb je het als je het hebt over 'afsluit kruisjes'
  • Had ik overgeslagen bij het zoeken, de kleur van de balk kan inderdaad afgezet worden bij Tabbladen, toon kleur in tabbladbalk, dank u.
    Als ik teveel tabbladen open heb, om er enkele af te sluiten staat er links in de tabbladbalk een klein zwart kruisje.
  • Wat moet je daar dan steeds opnieuw instellen?
  • September 2021 aangepast
    Jemmie ik moet steeds bladwijzers opnieuw aanklikken zie screen print.


    scherm 1 is wat ik steeds zie dus niet meteen alle bladwijzers / favorieten enz enz
  • Bij mij gebeurt dit alleen als ik Safari kompleet afsluit of de side bar verberg en niet wanneer ik switch naar een andere app.
    Ik gebruik de bladwijzers overigens niet frequent en laat de side bar niet standaard tonen, maar kies deze met ⌃ + ⌘ + 1 waarmee de bladwijzers wel gelijk getoond worden.
Log In of Registreer om te reageren.