Wat vind je van de nieuwe producten?

October 2013 aangepast in Apple bytes
Wat vinden jullie van de nieuwe producten? Hadden jullie meer verwacht of zijn jullie helemaal omvergeblazen?
Deel hier je ervaringen!

Reacties

  • ik heb het gevoel dat niemand te zeuren heeft over de prijs van osx Mavericks.
    :-)
  • WesleyWesley    Beheerder
    Prachtige nieuwe producten, veel nieuwe software en uiteraard een nieuwe iPad air... Helaas wisten we alles al...
  • Ja dat klopt wel Wesley, maar dan nog hoopte ik op een iWatch of een ander nieuw product. Voor de rest vind ik het wel fijn dat nu bijna alle software van Apple gratis is. Ik vraag me af hoe microsoft hierop gaat reageren met hun veel te dure software!
  • Tot nu toe alleen maar positieve nieuws berichten over gehoord, ook over iPad air en de iPhone 5S, de 5C houd ik me niet zo mee bezig, want dat vind ik net een iPhone 5 met een gekleurd jasje aan.
  • November 2013 aangepast
    Toevallig heb ik de afgelopen weken een nieuwe iMac gekocht met een Time Capsule.
    Daar ben ik de afgelopen weken heel blij mee geworden.
    Ook een iPad retina en een iPad mini aangeschaft.
    Ik wilde bewust de iPad retina oude vorm met een bredere rand om het scherm rondom. Dit is handiger dan bij de iPad Air om hem vast te houden. En ik vind de oude mooier die bovendien ook nog eens uit de nalatenschap van Steve Jobs komt. Maar goed, een bekend blad noemde de oude versie al meteen maar een 'platte baksteen'. Jaja.
  • Vorige week de (niet echt nieuw product) iPod Touch 5G aangeschaft, ben heel content mee.
    De vorige was iPod Nano 3G (2006), doet ook nog uitstekend.
  • Fijne producten veel schik met mijn 5S de Touch ID is een fijne feature :D
  • January 2014 aangepast
    Ik vind de nieuwe MBP Retina 15 inch een goed product, helaas alleen maar ff in de winkel mee kunnen spelen... De MultiTouch is een handige feature.
    Zelf heb ik nu de MBP 13 inch non-Retina
  • October 2014 aangepast
    Wat vind ik van de iPad Air 2?
    Vandaag die iPad Air 2 eens bekeken en ik vond het niet geweldig.
    Mag dan allemaal lichter en dunner zijn, het voelt aan als plastic.
    Terwijl het toch echt aluminium en glas is. Maar het is allemaal zo dun geworden. Ook de opstaande rand van de aluminium basis steekt voorbij het glas en voelt scherp aan. Dat heeft zelfs de iPad Air 1 niet.
    Zelf heb ik de voorlaatste iPad Retina van vorig jaar. OK, zwaarder, maar voelt wel lekker degelijk aan. Bovendien vind ik nog steeds de gelijke randen rondom het scherm mooier en handiger om de tablet horizontaal en verticaal vast te houden zonder dat je het scherm aanraakt.
    Toen ik dat scherpe randje voelde dacht ik meteen: Apple dat kan je niet maken. Ook lijkt het er op dat het minder voor meer is. Je betaald een groot bedrag voor steeds minder, want zo voelt de nieuwe iPad aan, terwijl mijn iPad Retina van 14 maanden oud (de laatste uit de 'zware' serie dus) degelijk aanvoelt. In tegenstelling tot de rest van de wereld (zo lijkt het) heb ik absoluut niet de behoefte om de iPad Air 2 aan te schaffen. Zeker geen nieuw model voor mij zolang de laatste versie en updates van IOS nog op mijn 'baksteen' (want zo noemde iCreate de oude versie....) te downloaden zijn. En je kan het op je klompen aanvoelen dat de nieuwe iPad Air (volgend jaar?) de fraaie ronde randafwerking van de nieuwe iPhones heeft. De iPad wordt dan een grote iPhone zonder telefoneren.
    De iPad Air 2 is gewoon een tussenbaksel van Apple.
    De nieuwe iPhones vond ik dus wel mooi.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.