Afspraken in andere agenda zetten

June 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hoi, ik heb gezocht op het forum maar kon het antwoord niet vinden vandaar mijn vraag via deze weg. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik wil graag de agenda van mijn collega beheren. Ik plan voor haar de afspraken en wil die meteen in haar agenda kunnen zetten en ook meteen kunnen kijken of ze ruimte heeft. Kan zij haar agenda met mij delen en ik er afspraken in kan zetten?

Ik hoor het graag! Dankjewel alvast!

Groet,

Rob

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    He Rob,

    Dat is inderdaad mogelijk en ik vermoed dat het om de OS X applicatie gaat en een iCloud account?
    Hoe je dit kunt doen, kun je teruglezen via onderstaande tip op appletips. Zij moet dan de agenda met jou delen en deze wordt dan toevoegt aan jouw agenda waarna je hem dus eenvoudig kan bewerken, beheren en bekijken (ook via iOS).

    http://www.appletips.nl/een-agenda-delen-met-contactpersonen/

    De tip is ‘lichtjes’ verouderd (vooral de screenshots) maar de werkwijze is nog precies hetzelfde.
  • timoshatimosha    Moderator
    Als het om een iCloud agenda gaat kan je gedeelde agenda's gebruiken. Wij doen dat thuis ook. Het zal ook wel kunnen met andere agenda's zoals Gmail en tuti quanti, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Log In of Registreer om te reageren.