Na update Big Sur 11.3 werkt Apple Music slecht.../niet....

28 April aangepast in Apple Music
De speler werkt goed, alles staat erin.

Maar muziek downloaden wil helemaal niet meer.
Heeft de hele nacht aan gestaan om nieuwe 10 nummers te downloaden....en is nog niet verder.
Een ander nieuw nummer opzoeken en afspelen...... hij blijft maar draaien en er gebeurd niks.
De balk blijft grijs, er komt geen muziek, geen tijdsduur van het nummer...
Computer al 3 x herstart, Appel Music afgesloten, Ziggo-modem van de stroom er gereset, niks helpt.

Muziek opzoeken en afspelen via YouTube werkt prima, mail binnenhalen prima, internet zoeken & raadplegen werkt allemaal prima.
Dus de internet- verbinding is er.

Op mijn iPhone11, nieuwste IOS werkt Apple Music helemaal prima. Ook downloaden etc.

Heeft iemand een idee om mij te helpen?

Dank. P.Paulus




Reacties

  • 1 May aangepast
    Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, en als oplossing heb ik toen eerst uitgelogd van me account in de music app en daarna de bibliotheek verwijderd. (Music Library, deze is te vinden in de map muziek/music)
    daarna de muziek app weer starten en inloggen, nu wordt de bibliotheek weer opnieuw opgebouwd en kon ik ook weer muziek downloaden.

    Heb ook toen zitten rommelen en dit was, voor mij de oplossing dat het weer werkte

    Wellicht heb je hier iets aan
  • Dank MichelF,
    k Ga daarmee aan de slag. Even puzzelen.
    Dank voor je meedenken!
    Groetjes.
  • k Heb t opgelost nu.
    Blij mee.

    Verhaal kan gesloten.
    Dank.
    P.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.