Mac book pro reageert niet

Hallo mensen,

Iemand een helder en eenvoudig idee? Ik denk dat het overigens in de categorie Big Sur moet staan maar kan de gegevens niet openen...

MacBook Pro start wel op, ik heb beeld maar geen enkel programma reageert. Ik kan de muis bewegen, onderin de balk bij de pictogrammen met rechtermuisknop het menu tevoorschijn krijgen maar als ik vervolgens ergens op klik gebeurt er niets. Ook na geforceerd stoppen van de MacBook blijf ik dezelfde problemen houden. Ook de programma’s afzonderlijk stoppen via command option en escape reageert niet... iemand een idee hoe ik dit weer aan de praat krijg?

Reacties

  • Het lijkt erop dat de computer muisklikken niet altijd uitvoert. Kan wel een opdracht aanklikken maar daarna gebeurt er niets. Met sneltoetsen lijkt eea wel te werken.
  • timoshatimosha    Moderator
    Kan je nog aangeven hoe dit probleem ontstaan is. Zoiets ontstaat niet plotseling van de ene minuut op de andere.
  • Gisteravond scherm dichtgeklapt, vanmorgen werk weigering... alle updated etc uitgevoerd en up-to-date.
  • Ik heb macbookpro met 1 chip , 3mnd oud , vandaag plots muis die soms groot dan weer klein is maar niet reageerd.Weet ik niet hoe ik mac kan uitzetten
  • En hij doet het weer... schiet mij maar lek!
Log In of Registreer om te reageren.