Muziek Bibliotheek laad niet na opstarten Mac

In de nacht van afgelopen zondag op maandag is mijn muziek bibliotheek uit 'Muziek' verdwenen, een kleine 400.000 liedjes. M'n Mac was ook uitgeschakeld maandag ochtend. Na opnieuw opstarten bleek dat de Muziek bibliotheek ook uit 'Voorkeuren --> Bestand' niet meer de locatie op een externe harddrive vermeld stond. Na dit opnieuw te hebben ingevuld en opnieuw het programma opgestart te hebben, kreeg ik de foutmelding (-54) te zien. Mac opnieuw opgestart maar de bibliotheek laad niet opnieuw en de foutmelding blijft verschijnen. Ook na een nieuw album in Muziek geplaatst te hebben verdwijnt deze weer na Muziek afgelopen te hebben en opnieuw geopend te hebben is dit verdwenen. Hopelijk kan iemand mij helpen dit te herstellen. P.S. ik werk nog met macOS Catalina 10.15.7

Reacties

  • Ook een nieuwe clean install van os Catalina helpt niet. De lokatie waar de iTunes bibliotheek blijft ook niet staan bij 'Bestanden'. Klik op OK en daarna is het vak weer leeg. Blijf ook steeds de foutmelding (-54) krijgen, terwijl ik op internet zie dat dat te maken heeft met het synchroniseren van een iPhone of iPad.
  • Dag Reinier,

    Ik ben op zoek naar de oplossing voor het door jou omschreven probleem met de foutmelding (-54) in de Muziek App op mijn iMac 2012. Ik heb inmiddels ook alles al geprobeerd, maar het lukt niet om het op te lossen. Ik vraag me af of jij inmiddels weet hoe het op te lossen........
  • Hallo Wim, Sorry dat ik niet sneller heb geantwoord! Kom nu dit bericht van jou tegen, toevallig, omdat ik naar iets anders aan het zoeken was. Ik heb een oudere versie van iTunes gedownload en de Muziek aspuit het Dock verwijderd, gebruik het dus niet, Je kan op deze site zoeken welke versie je kan gebruiken i.v.m. je IOS versie! Maar de foutmelding heb ik ook geen oplossing voor gevonden. Succes!!
Log In of Registreer om te reageren.