Gedeelde agenda koppelen aan Outlook voor Mac en Outlook app op iPhone

Goedenavond,

sinds kort werk ik met de Outlook voor Mac op mijn Macbook en de Outlook app op mijn iPhone.
Dit werkt goed echter wil ook graag de 'thuisagenda', welke ik deel met mijn vrouw, willen koppelen in de Outlook apps om zo ook de privé planning bij de zakelijke te hebben/zien...

Nu heb ik hem op de Windows machine gekoppeld zitten, binnen Outlook. Er wordt maar een deel van de (op onze iPhone) aangemaakte bestaande punten geïmporteerd. Agenda punten welke ik daar nieuw aanmaak binnen onze 'thuisagenda' krijg ik netjes in de agenda app van Apple te zien echter komen deze punten niet naar voren in de Outlook apps op de Macbook en iPhone...
Daarnaast komen nieuw aangemaakte agenda punten binnen de Outlook apps op 1 van de bovengenoemde devices enkel op de betreffende device zichtbaar en niet in het algeheel. Het lijkt mij of het in het geheel niet op de achtergrond niet communiceert...

Doe ik in bovenstaand ergens iets compleet verkeerd en ben ik ergens vergeten een koppeling te zetten of is jullie ervaring dat het überhaupt niet fatsoenlijk gaat werken?

Hoor graag van jullie!
Log In of Registreer om te reageren.