Hoe de iCloud postbus naam veranderen?

Nog een probleempje, niet ernstig, maar zouden we toch graag veranderen. Zie dit fake voorbeeldje met drie postbussen op de iPhone gelijk aan mijn iPad. De eerste twee zijn in werkelijkheid dus anders, maar hebben de door onszelf gekozen namen eindigend op een “@“ waarmee we kort aangeven van welk mail adres ze zijn. De andere is die van Apple’s iCloud mailadres welke we van Apple kregen. Maar bij mij zie je alleen “iCloud” staan zowel bij mijn iPhone als bij mijn iPad. Helemaal goed in het kader van kort en netjes. En zo wordt her dus op beide Devices weergegeven.

Maar nu bij mijn vrouw, daar staat bij iCloud iets anders, namelijk ook “iCloud” maar gevolgd door haar mail adres wat afkomstig is van onze Provider en niet zoals bij mij alleen “iCloud” en ook zo gek, haar hierachter gebruikte mailadres is dus (voor de duidelijkheid) niet haar van Apple gekregen iCloud mail adres, maar het mailadres welk we zelf ooit aanmaakten bij onze Provider. Dat willen we veranderen, maar waarxen hoe? De eerste twee adressen eventueel vervangen is simpel te doen, maar dat iCloud adres veranderen werkt niet zo. Maar hoe dan wel?
Log In of Registreer om te reageren.