Krijg appeltips.nl niet meer bij openen.

Heb de 16 inch gekocht. Hoe stel ik dat weer in? Ook zocht ik met DuckDuck Go, wat ik op de oude kon invullen, maar hier kan ik het niet vinden? Kan iemand helpen? Alvast bedankt.

Reacties

  • Als ik heel eerlijk ben snap ik niks van je verhaal. Wat wil je instellen? Wat kon je invullen? Heb je het over Safari? Mis je de adresbalk?
  • Als ik je verhaal goed begrijp, dan heb je een MacBook gekocht, en nu wil je graag de volgende twee dingen instellen: de homepage waarmee Safari moet openen en de zoekmachine waarmee Safari moet zoeken. Klopt dat?

    Voor het instellen van de homepage waarmee Safari moet openen, ga je naar Safari > Voorkeuren > Algemeen. Zie daarvoor het volgende screenshot.



    Bij Open nieuwe vensters met (en eventueel ook bij Open nieuwe tabbladen met) kies je voor Homepage. In het tekstveld achter Homepage typ of plak je vervolgens het webadres van de website waarmee Safari moet openen (in jouw geval dus https://www.appletips.nl). Je kunt natuurlijk ook eerst de gewenste website bezoeken en dan in de Voorkeuren bij Homepage op Stel in op huidige pagina klikken.

    Voor het instellen van de zoekmachine waarmee Safari moet zoeken, ga je naar Safari > Voorkeuren > Zoeken. Zie daarvoor het volgende screenshot.



    Kies bij Zoekmachine voor de gewenste zoekmachine (in jouw geval dus DuckDuckGo).
Log In of Registreer om te reageren.